Den spede begynnelse...

5/24/2007

I går kveld måtte jeg bare begynne på sokker med Onlinegarnet jeg fikk fra Sokkegarnklubben hos Strikk Innom...har aldri brukt garn med bambus i før, det blir spennende. Garnet var utrolig mykt og fint, og fargene er skjønne...tror jeg skal beholde disse sokkene selv *fnis*

Har begynt på vrangbord som forskyves etter hver 4.pinne, syns det blir et fint mønster. Strikker med pinnestr. 2,5. Er usikker på om jeg skal ha forskjøvet vrangbord på hele sokken, eller bare på leggen? Synspunkter? Det er jo fint å se fargespillet i glattstrikk også, da...



Når eksamen er over -i dag, 11.40- skal jeg ha meg en stor, god mocca i kaffebaren på HiA og bare strikke og skravle...

2 kommentarer:

  1. Håper eksamen gikk bra :) Sommerferie nå? Jeg gleder meg til jeg har levert mappe, da skal jeg kose meg :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar på siden min.Mye flott du har laget. Håper eksamen gikk bra for deg.Ha en fin dag!

    SvarSlett