Eksamenslesing og ferdigstillelse av UFOer...

5/22/2007

Dette er altså min hverdag for tiden:


Det betyr at jeg har veldig dårlig samvittighet når jeg sitter med nesa fordypet i strikkepinnene fremfor å plassere den god nedi pensumbøkene... men, det er aldri så galt at det ikke er godt for noe-for i nattens mulm og mørke i går fikk jeg gjort ferdig tre av UFOene mine!

Vel. Denne er neste ferdig, iallefall....etui til heklenålene og stoppenålene mine...mangler for og lukkemekanisme.


Her er juleskjerfet mitt *fnis*. Det er klart til neste jul iallefall, skal blokkes først.


Og her er et heklet babyteppe, det må jeg iallefall gjøre noe med...vet ikke om det går å blokke det, får finne på noe annet lurt. "Bølgene" i kanten dukket opp da jeg heklet sammen lappene.


Sånn er det nå engang å lese til eksamen. Jeg tilhører dem som jobber best under press-det vil si at jeg jobber BARE under press. Og nå er det under tre uker igjen, -presset bør komme veldig snart!

1 kommentar:

  1. heisann, jeg misunner deg ikke eksamen, jeg leverte inn min bacheloroppgave i sykepleie og venter bare på svaret...under arbeidet med den hadde jeg tid til bådde blogging og strikking, men når den ble innlevert datt jeg liksom litt ned i sokkane og har ikke klart og slite meg opp av dem enda...Lykke til med eksamen

    mvh torill

    SvarSlett