Frøslanking

5/22/2007

Siden jeg reiser til Kristiansand i morra for å ha muntlig eksamen, måtte jeg få frøene i jorda nå...har ennå en del igjen, men nå gjenstår mest stauder og urter, og noen får vente til neste år, mens andre skal rett i urtepotta jeg skal kjøpe seinere...De har noen veldig fine på Ikea, nemlig- i tre etasjer..

Her er iallefall sommerblomstene sådd:




Under ser dere (liggende) bilde av henholdsvis vindelen min, Ipomoea Grandpa Ott-den får dyplilla blomster med nærmest lysende sentrum, veldig flott...og blomkarsen med vindel i bakgrunnen. Blomkarsen er satt sammen av to ulike sorter, "Milkmaid" som er fløtefarget, sånn omtrent, og "Day and Night" som er dyp lilla og hvit i blanding! Gleder meg til de blomstrer skikkelig!

1 kommentar:

  1. Å så spennende med masse planter blir gøy å se når de vokser til. Tror jeg har sett den treetasjes blomsterpotta fra Ikea i et blad, så veldig kjekk ut den. :) Ønsker deg en fin uke videre og masse lykke til på eksamen! :)

    SvarSlett