Jippi-pakker i posten og garnshopping!

5/23/2007

I dag kom disse pakkene i posten, pluss boka jeg har bestilt fra Bokklubben:



Den ene pakka var en søt liten kopp i lusterglasur som jeg har kjøpt via en antikkforhandler, -min nye favoritt-tekopp!


Den andre pakka var Sokkegarnklubben fra Strikk Innom, spennende og fint garn-gleder meg til å begynne...Må bare bli ferdig med vognteppet først...


..som jeg handlet litt mer garn til i dag. Er usikker på om jeg skal ta bort de rosa rutene....


...eller om jeg skal beholde "sukkertøypreget". Syns egentlig det er finest uten, men det kan bli litt kjedelig også?

5 kommentarer:

  1. har meldt meg i tråden på Hobbyboden at jeg skal besøke minst 3 blogger og legge igjen en kommentar. Jeg har da valgt å blogge i blogger som jeg ikke har linket til enda. Her var det mye flott garn og den krusa er bare mimre mimre, sukkerskål og fløtemugge hos mormor og mammaen min
    mvh torill alias nitta

    SvarSlett
  2. Hei. Du så flott dette blir. Nydelige farger og alt....

    SvarSlett
  3. Synes teppe blir fint jeg! Lykke til med ferdigstillelsen!

    SvarSlett
  4. Jeg skal også innom minst 3 blogger og havnet aller først her hos deg. Fant mye fint. Teppet blir nydelig det, behold de rosa fargene du.

    SvarSlett
  5. Nei, ikke ta bort de rosa! Dette blir så søtt...

    SvarSlett