Kjøkkenklut med kirsebærmotiv-mønster her!

6/06/2007



Denne kluten strikket/heklet jeg i går og i dag...ser at pinnestr ble litt for stor, så neste gang må jeg bytte. Måtte hekle rundt kirsebærene for å se motivet, noe som resulterte i at jeg blir nødt til å feste tråder....*gjesp*. Jaja. Siden jeg fant mønsteret på hadde utrolig mange søte ideer, og veldig enkelt konsept- kun rett og vrang, og veiledning for hver rad. Akkurat passe båtturmønster...


I knitted and crocheted this dishcloth yesterday and today. The pattern was easy and nice, found at
http://dishclothcorner.blogspot.com

3 kommentarer:

  1. Men kluten ble fin, den:-D

    Selv om jeg er enig i at en mindre pinnestørrelse ville utheve mønsteret er jo kluten god å bruke når den er løs da;-)

    SvarSlett
  2. Anonym6/06/2007

    takk for titten i bloggen din. Kommer gjerne tilbake. hilsen Mareritt

    SvarSlett
  3. Koselig blogg du har, jeg fikk lyst på sørlandsferie da jeg så bildene fra båtturen. Løsstrikkede kluter er de beste!

    SvarSlett