Min første Kool Aid!

6/29/2007


Her er Kool Aid- og Flavor Aidpakkene jeg kjøpte fra Hege på HB


Garnet måtte hespes (heter det det?) før farging...ønsker meg et hespetre som kan festes på bordkanten. Hvis noen ønsker å selge et, sånn helt tilfeldig, ta kontakt!


Jeg forsøkte meg med Mor Aase fra Sandnesgarn, og litt Lanettgarn. Her ligger noe av garnet til bløting.


Fargesodoma....glemte å bruke hansker, men fargen forsvant etter et par runder i oppvasken på jobb i dag.




Her henger garnet til tørk...to be continued!

3 kommentarer:

  1. Aaah! Enda en som farger fine farger på garnet!! Er så flott når hespene henger til tørk!!:-)

    SvarSlett
  2. Jeg er skikkelig imponert!!!
    første gang jeg har sett noen farge garnet sitt selv!!!

    Flinke du!

    SvarSlett
  3. Måtte innom og se meg litt rundt, - nye blogger er alltid spennende :-)
    Nå ble jeg bare helt dårlig etter å farge litt eget garn igjen, - dine er skikkelige flotte!

    SvarSlett