Mystery Stole 3

6/11/2007

Jeg har meldt meg på et garnmysterie via Yahoo Groups- "Mystery Stole" , og dette er visstnok det tredje mysteriet i rekken. Stole=rektangulært sjal, tror jeg? Teknikken er lace, som jeg tolker som hullmønster. Iallefall skal vi få instrukser hver fredag fra 29.juni....nå skal det strikkes prøvelapp og øves på å lese mønsterrapporter...

Jeg valgte Alpakka fra Drops Design i kremhvitt, og så måtte jeg selvfølgelig ha nye bambuspinner-kjøpt hos Karmin Garn og Gaver i Kristiansand.



Gleder meg til å begynne! Legger ut bilde av prøvelappen når den er klar...

1 kommentar:

  1. Jeg tror jeg kommer til å gå for alpakka jeg også, min mystery stole. Men, hvilken farge vet jeg ikke helt enda. Blir morsomt å sette igang, håper jeg er ferdig med mysterysjalalongen min til da, hvis ikke blir det bare mysterium hele døgnet, he he.

    SvarSlett