Bruktkupp i sommerregnet...

7/29/2007

Måtte bare legge ut noen bilder av disse kuppene...tallerknene og skålene med Bambimotiv er fra Egersund Porselen, de kjøpte mamma til meg på Jørpeland da vi var inne for å handle på hyttetur. Er de ikke søte? De matcher t-skjorten min med Bambimotiv (den ble kjøpt ny) også. Koppene med gulltrykk har jeg fått av lillebror i bursdagsgave. Finfine ting! Koser meg med å lete etter små skatter innimellom. Ekstra fristende er det jo når sommeren lar vente på seg...





4 kommentarer:

  1. Det bambiserviset var jo sååå søtt!!!

    SvarSlett
  2. Næmen så nydelig alt sammen! Likte serviset spesielt godt, hadde kjøpt det samme om jeg kom over det!

    SvarSlett
  3. Liv Irene8/02/2007

    Ååå, en sånn blå Bambi tallerken hadde jeg som liten. Den hadde jeg helt glemt. Moro å se, og det er sikkert 40 år siden jeg hadde den :)

    SvarSlett
  4. Så søtt det var! På Jørpeland har jeg tilbrakt mang en sommer, ja :)

    SvarSlett