Garnfargingen fortsetter...

7/11/2007


Garnet er farget og ligger til skylling i eddikvann


Både Lanettgarnet (til venstre) og alpakkaen (de tre små buntene til høyre) fikk mye farge, men det ubestemmelige nøstet jeg har farget før, ble bare verre etter denne gangen (den blekrosa bunten ved siden av Lanettgarnet). Kjedelig, men det kan brukes i fiskeprosjektet likevel.


Har også strikka en klut av restegarn til ei venninne. Kjører buss 45 min til og fra jobb, så da er det greit å ha noe i hendene..


Til sist et utdrag fra verandakassa...snart må sola komme, så flere blomster titter frem fra alt det grønne!



Jeg må lære meg å vente med å legge ut bilder til jeg er helt ferdig med noe altså...nå blir det nok en gang omvendt rekkefølge, men jeg gidder altså ikke endre det =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar