Hemmelig Venn juli 2007

7/13/2007


Her er pakken jeg fikk fra min hemmelige venn på Hobbyboden! Kjempefin pakke, den inneholdt mye flott: Paris bomullsgarn i nydelige farger, mørk sjokolade, kaffeposer, toalettsaker i reisestørrelse, heklenål og et nydelig kort. Tusen takk, min hemmelige venn fra Hamar som blogger om kaker og Tilda...hmmmm...skal nok finne deg. Hvis du leser dette før mandag, har jeg ikke lagt ut bilde og PM på HB fordi forumet er nede noen timer og vi skal reise på hytta straks.

God helg til alle som er innom, jeg blir glad for en hilsen! Endelig ble det litt sol i Stavanger og....

2 kommentarer:

  1. Så flott pakke du har fått! Jeg fikk ikke meldt meg på denne mnd fordi jeg ikke har hatt internett, men gleder meg til neste mnd... alltid gøy med pakke i posten. Den garnfarginga di ser også spennende ut. Håper du har hatt en fin hyttetur. :)

    SvarSlett
  2. Moro at du likte pakken jeg sendte! Nå er det allerede august, og nye HV-pakker er på vei! Jeg gleder meg!

    SvarSlett