Garn bestilt og ny podcast!

8/21/2007

Jeg har oppdaget Etsy.com - der selges utrolig mye flott garn! Har nettopp bestilt Harry Potter sokkegarn ( Slytherin) som skal bli sokker til ei venninne- kanskje prøver jeg meg på Jaywalkers. Hvis hun leser dette (Hei Kari!) aner hun nok hvem den heldige vinneren blir =)

Det rosa, sorte og hvite garnet heter "Party princess" og det skal jeg strikke noe til meg selv (for en gangs skyld) av! Tipper det blir lue, votter eller sokker.

Ellers har jeg begynt å høre på enda en podcast- i tillegg til "Damknit" (link i blogglista mi) kom jeg over "Socks in the CIty" som handler om å strikke sokker. Begge bloggene er amerikanske, og perfekte å lytte til når man strikker. De finnes enten som mp3-filer på de respektive bloggene, eller i iTunes Store der man kan laste dem ned gratis. Nye episoder kommer ca annenhver uke eller sjeldnere. Anbefales! Mange tips til flott garn, idéer til hva man kan strikke osv.





Og i tillegg (fy!) har jeg vært hos Strikk Innom og kjøpt meeeeer garn...bilder kommer, garnet ble sendt i dag morges, så jeg regner med å ha det her før helga er over iallefall. Sokker og julegaver skal det bli!

1 kommentar:

  1. oi så mye fint! JEg er veldig i kjøpe modus og er alltid på jakt etter nye og spennde garn! FLott!;)

    SvarSlett