Garn fra Pink Fluff/ mormorsokker

8/29/2007

Har strikket ferdig et par nattsokker til mormors julegave. Garnet har jeg farget med Kool-Aid (alpakka fra Drops) og sokkene er strikket med pinne nr.2. Er veldig fornøyd med fargene- satser på at mormor også blir det. Skulle bare ønske jeg hadde farget litt mer i samme slengen....

I´ve finished a pair of socks for my grandmothers christmaspresent. The yarn is alpaca, and I´ve dyed it with Kool-Aid. I´m really satisfied with the colours here, I just wish I´d dyed some more of it when I was at it...




I dag kom pakke fra Australia- jeg bestilte garn fra Pink Fluff på Etsy.com! Kjempesøt pakke med en liten hilsen inni. Nå holder jeg på å nøste det opp, det skal bli pulsvarmere tenkte jeg. Jeg kan anbefale en titt på siden til selgeren (link ligger i bloggtittel), hun selger masse fint garn.

I got my yarn from Pink Fluff today (from Etsy.com-the link to her store is in the blogtitle), and I´ve cast on for a pair of wristwarmers now. I recommend her yarn- ir´s really soft, and the colours are fantastic! The yarn I bought is called "Party Princess".




Her ser dere resultatet av garnet, jeg har ennå bittelitt igjen...

Here´s what I made from the PinkFluffyarn, and I´ve still got some left...

3 kommentarer:

  1. Enig med du - det var nokre flotte fargar.
    Kva slags cool-aid (smak?) har du brukt på det rustraude/orange? Skulle gjerne ha laga sjal i dei fargane no i haust.

    SvarSlett
  2. Det PinkFluff garnet var utrolig fint og pulsvarmerene ble kjempeflotte! :)

    SvarSlett
  3. Navnet på garnet passa godt til pulsvantene også - lekre.

    SvarSlett