Klaus og selbuvottene

8/12/2007

Dette er vårt "nye" familiemedlem i Kristiansand! Det vil si, kusina mi har flytta inn på hybelen som mamma leier ut, og Klaus (utt. Klaaos, som på dansk) er selvfølgelig med. Kusina er på Oslotur i helga, og dermed har Klaus og jeg fått litt kvalitetstid. Heldigvis har han latt strikkeriene være i fred, men han har en tendens til å sitte på skuldra og holde seg godt fast med klørne- der følger han med på det som skjer. Her koser han seg imidlertid i sofaen:




Her er begynnelsen på selbuvottene...fryktelig vanskelig å se mønsteret med disse fargene, det var ikke så lurt likevel. Men de er jo så fine sammen, så jeg gir det et forsøk. Er stygt redd for at hånda og tommelen blir egenkomponert skal det fortsette i dette tempoet....





Her lurer jeg bak strikketøyet. Foret og hullborden er på plass. Så er det bare å strikke en til da...sukk...




På fredag og i dag har vi hatt lange, fine ettermiddager i Blomma, eller Blomsbukta som det egentlig heter, på Lund i Kristiansand. Verdens vakreste bukt, tør jeg påstå! 20 grader på fredag, 19 i dag. Her er herligheden:

1 kommentar:

  1. Så søt pus da! Jeg kal ogå i gang med vottetrikking snart. Trenger ny "garderobe" til vinteren.

    SvarSlett