Kool-Aidnøstene mine er ferdige! My Kool-Aid-dyed yarn is finally finished!

8/11/2007

Tenkte jeg skulle prøve å skrive på engelsk igjen også, det bare rant ut i sanda...Men ettersom jeg står i kø på Ravelry, kan jeg jo venne meg til det først som sist =)

Her er iallefall resultatene av garnfargingen, er mektig fornøyd denne gangen. Tror det blir sokker av dette garnet, selv om jeg sannsynligvis må spe på med litt alpakka uansett for å få nok. Brukte 100 gram alpakka på hver farge, og to restenøster med noe mohairaktig som merkelig nok fikk litt farge..bildene er ikke så gode på akkurat disse nøstene, men fargene kan best beskrives som bringebærdrops og lavendel. Det nederste bildet er av alle mine vakre ranunkler som jeg har satt selv! Er så stolt over at jeg fikk dem til....innimellom ser dere noen hvite liljer som ble litt lange og stranglete ute i vinden.

I thought I should get back to writing in English again,- I tried for a while and then I just forgot...but now I´m back, awaiting to get my Ravelry!
What you see in these photos are the results of my dyeing process with Kool-Aid and Flavor-Aid. I am very pleased with the colours, though the alpacka yarn became nicer colourways than the mohair-lik leftover yarns. I´ll probably use the alpacka for socks, and I´m not quite sure about the leftovers yet...I had to show off my beautiful ranunculus (? ) and some lilies from my garden..I´m so proud of them (and myself!) =P





2 kommentarer:

  1. Fine farger! Det er nesten som jeg kjenner den søte saftlukten helt bort hit!
    :-)

    SvarSlett
  2. Flotte blomster og nydelig garn! Ble kjempe fint!

    SvarSlett