Oppdatering på Sommerprosjektlista

8/03/2007

Dette er hva jeg skrev forrige gang jeg skulle lage en liste for meg selv (liker å lage lister...). Nå er jeg spent på hva jeg faktisk har fullført elelr iallefall startet på av disse prosjektene....:

"I mangel på orden og system i flyttekaoset, følte jeg trang til å lage en liste over UFOer og planlagte prosjekter i sommer. Jeg er veldig glad i lister, selv om jeg sjelden følger dem. Det føles godt å ha skrevet listen, for da har jeg iallefall gjort NOE =D. Men her er altså det jeg planlegger å ferdigstille i sommer:

UFOer: (UFerdige Objekter)

* Babyteppe i oldemorruter - FERDIG!
* Tubesokker i alpakkagarn-FERDIG
* Babysokker i Fabelgarn- ......disse ble aldri noe fine, så jeg rakk dem opp og nå finner jeg ikke garnet....
* Kjøkkenklut i bomullsgarn-FERDIG!

Planlagte prosjekter:

* Mystery Stole 3-meldte meg av dette fordi det ble altfor vanskelig for ei som aldri har strikket kunststrikk før....
* Heklet bikini -husker ikke hva garnet heter, men fargen er fuchsia- ikke fristende å begynne på etter denne sommeren!
* Filosofsokker (Filosofens Venner-intern forening for båtlivets gleder...man må jo ha varme fødder på ruskete sørlandskvelder!)-ETT PAR FERDIG, TO IGJEN
* Restegarnteppe:-nåja. Ble et Fisketeppe av restegarnet..har likevel begynt på dette, men om jeg slipper opp for fiskegarn, blir det nok rukket opp dette også...

Men sommeren er jo ikke over ennå, er ganske fornøyd med at jeg har ferdigstilt det meste...og det eneste jeg har begynt på som en UFO, er resteteppet.

En helt annen sak er jo at jeg nå har nye UFOer og prosjekter på gang...her er de:

*Svettebånd til lillebror (lange, fordi han spiller gitar...) i sort bomullsgarn
*Selbuvotter
*Sokker i rester av Opal og alpakka med pinne 2...
*Heklet slumreteppe i Trysilgarn
*Fisketeppet

Hm. Det var vel det tror jeg...i tillegg har jeg noen planlagte prosjekter, men de tør jeg ikke skrive her (kanskje jeg glemmer dem så jeg ikke begynner på enda mer før jeg blir ferdig med de 5- 5! prosjektene jeg allerede er i gang med...

1 kommentar:

  1. Det var litt av en liste!!
    Jeg har nominert deg, du får sjekke bloggen min :-)!

    SvarSlett