Biscotti

10/30/2007


Jeg holder på å lage biscotti for første gang- oppskriften fant jeg i bloggen "Sannas verden"- trykk på overskriften så kommer du dit. Nå står de i ovnen- er veldig spent på hvordan de blir! (Bildet er lånt fra dkimages.com).

Ellers har jeg vært hjemme fra jobb i dag med vond hals-prøver å kurere den før betennelsen eventuelt setter inn ordentlig. Jeg har en usedvanlig kranglevoren hals når det gjelder sånt, så jeg vet at det vanligvis hjelper med ro og varm drikke...Får strikket litt, men er litt susete i hodet, så jeg har brukt mesteparten av dagen på å halvsove på sofaen. Satser på det gir seg snart!

Jeg fikk to nøster Rondo av min hemmelige venn, og prøvde meg frem med både votter og sokker, men ble ikke fornøyd. Nå har jeg imidlertid begynt på ei veske, inspirert av ei jeg så i serien "Sex og singelliv". Veska er grovstrikket, i konvoluttfasong og har to strikkepinner som lukkemekanisme. Veldig stilig! Hvis den blir bra, får den et lekkert for og glidelås også.

I´m making biscotti for the first time in my life, and I´m really looking forward to eating them...I found the recipe in a blog, the link is in the title. I´m home from work today, my throat is sore and I´m hoping to cure the illness before I get really sick. I´ve knit a little bit on a purse inspired by the one that Carrie Bradshaw carries around in "Sex and the City". I hope it turns out the way I´m planning! Mostly though, I´ve slumbered on the sofa. Hoping to get better soon....

3 kommentarer:

  1. anne marit10/30/2007

    God bedring, vennen!!! Jeg har også en kranglete hals for øyeblikket :( curamed, vekk i morra er tingen!

    SvarSlett
  2. God bedring til deg!! Vond hals er vondt, det vet jeg alt om. Klem

    SvarSlett
  3. God bedring! Her er det travel uke med besøk fra Stavanger og quiltefestival!

    SvarSlett