Endelig helg....finally Friday!

10/19/2007

Endelig er helgen her-uka har gått så fort! Dessverre betyr det at det kun er en måned igjen til eksamen *gulp*. Vel, panikken har ikke kommet helt enda, så jeg slapper av så lenge det varer...

It´s finally Friday, and my week flew away just like that. This means that my exams starts in about a month- but I´m not panicking. Yet...




I går var jeg på Kvadrat med kjæresten, og måtte innom KreaKtiv for å få fatt i bånd til pulsvarmere, og garn og sløyfer til Baby Booties som jeg har planlagt å prøve meg på i løpet av helgen.

I went to the mall with my boyfriend yesterday, and I just had to buy some sweet ribbons for my wristwarmers, and also some yarn and ribbon for some Baby Booties I´m planning to start knitting during the weekend.



Disse ble på mystisk vis med hjem fra butikken i dag...og de smakte himmelsk! Merkelig hvordan ting og tang på mystisk vis tenderer til å hoppe opp i handlekurven. Noen andre som har det sånn? =P

These mysteriously followed us home, and they were delicious! Isn´t it strange how particular things and items always manage to find their way to my shopping bag? =P


Her skulle jeg gjerne tilbrakt helgen...men slik blir det ikke, for jeg skal på jobb. Det er igrunnen ikke så farlig, for jobben er knall! Likevel hadde jeg ikke sagt nei til denne stolen med et strikketøy og en kopp te...

I´d love to spend my weekend here...but that´s not going to happen, because I´m going to work this weekend. I do love my job, though, so it´s not that bad. I just felt like cuddling up in this chair with my knitting and acup of tea...


Have a nice weekend, everybody! Ha en fin helg =)

2 kommentarer:

  1. Wow - for et fint bilde!

    Riktig god helg.

    SvarSlett
  2. DÄR!!! Skulle jag kunna sitta en ljuvlig kväll, helst varm och mysig dessutom... ingen kall snålblåst ;) Men, så vindstilla som det ser ut att vara där, hm... utsikten, vattnet... ensamheten, tystnaden... det ser mysigt ut...
    Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som skulle vilja ha en brasa i närheten dessutom och choklad, hihihi... förutom stickningen då...

    SvarSlett