Garnmysteriet 2- Del 1

10/03/2007


Endelig kom del 1 på Garnmysteriet! Mysteriet består av 5 deler, og første del gikk ut på å finne garn, pinner og farger som passet sammen. Mitt valg falt på et blandingsgarn som hovedgarn, samt mohair, sokkegarn og raggegarn som jeg har farget selv. Garntypene er noe tynnere enn det vi fikk anbefalt, dermed måtte jeg også ned en pinnestørrelse. Fargene spenner fra beige til grått mot lavendel, med innslag av lysegrønt...

Dette blir gøy! På fredag kommer del 2-da skal jeg sitte klar! Nå må jeg imidlertid nøste opp noe garn....

New yarnmystery- we finally got the first clue...This was the picking-out-yarn-part, and I´ve made a decision-I´m not going to buy yarn for this project. So I found myself some leftover yarn, and some that I didn´t quite know what to do with, and finally had my stash ready for mysteryknitting!

1 kommentar:

  1. Jippi! Nå er eg igang. Lurer fælt på kva dette skal bli :-)

    SvarSlett