Garnmysteriet 2- Del 4 av 5

10/17/2007

Nå er jeg nesten ferdig med del 4 av garnmysteriet- mangler bare for til prosjektet, så er det klart for neste og siste del som kommer på fredag. Jeg har bestemt meg for et tynt ullstoff, men vet ikke helt om jeg skal kjøpe noe eller bruke noe jeg allerede har- en gammel genser f.eks.

I´ve almost finished part 4 of the Yarn Mystery- the final part will be posted on Friday. I have to put some fabric inside the project, but I haven´t quite decided what colour, but I guess I will buy some wool fabric, or use an old sweater for the purpose.


Detaljbilder av mysteriet:
Details of the mystery:



2 kommentarer:

  1. Så smart å hekle en slik kant! Har ikke kommet så langt enda. Spennende å se hva dette blir. Ser jo ut som veske da:-) Ønsker deg ei fortsatt god uke!

    SvarSlett
  2. Ja, skal tru hva dette har tenkt til å bli....

    SvarSlett