Jaywarmers-modified Jaywalkers

10/15/2007



Jeg satte i gang med et prosjekt før helga, og egentlig skulle det bli sokker- det var bare det at da jeg hadde forminsket maskeantallet noen ganger, fikk jeg ikke sokken over hælen...

Jeg gadd ikke rekke opp, så dermed ble det pulsvarmere i Jaywalker-stil. Syns de ble ganske snasne. Er egentlig ferdig med begge, det mangler bare litt heklekanter og felling på den andre.
Nå skal kjæresten og jeg ut på tur, og jeg skal gjøre dem ferdig i bilen på vei dit så de kan få luftet seg litt =)


I started knitting Jaywalkers on friday, but as I had modified the size a bit too much, they suddenly became Jaywarmers instead! I´m quite satisfied with the result though-I really needed some long warmers for my 3/4-sleeved jackets.
The only thing left to do is to crochet a little bit, and some off-binding (is that what it´s called? To bind off), before they´re going with me and my boyfriend on a little walk in the afternoon sun

1 kommentar: