Lesedag og bruktkupp!

10/08/2007

Så var det mandag igjen....hadde ikke lyst å gå på lesesalen i dag, så jeg blir i sofaen med kaffekanne, hjemmelagde muffins og Norman Blaikie´s "Designing social research"- eksamen er 22.november (den første av i alt tre), så jeg har litt å lese på.

Et lite blogginnlegg er det imidlertid tid til! Jeg er innom qxl med jevne mellomrom for å se etter serviset mitt (Solei fra Stavangerflint, designet av Inger Waage), og av og til dukker det opp noen godbiter- denne gangen fikk jeg fatt i disse to:






Kjempesøt barnetallerken, "Lillefant" heter den, også designet av Waage. Hun har





Tror denne tallerkenen heter "Soleie", det er ikke samme som mitt servise, men iallefall fra Stavangerflint og jeg har aldri sett den før, så det var gøy. Dessuten passer den sammen med resten av serviset!

6 kommentarer:

  1. Herlige tallerkener, den med elefantene var jo kjempesøt! :) Jeg er også hjemme fra skolen i dag, er syk. Må vel prøve å få lest litt etterhvert, men til nå har jeg bare sovet og sette filmen "You've got mail" og strikka garnmysterie (er jo tross alt syk!!) Ha en fin lesedag videre. :)

    SvarSlett
  2. Aha, de der lukter 70-tall...det liker jeg :-D

    SvarSlett
  3. Aaawww, sånn "Lillefant" tallerken og kopp hadde jeg da jeg var liten, men i blåfarger.

    SvarSlett
  4. Åh - det husker eg - det med solsikkene! Bestemora mi hadde det. Sukk... nå blei eg nostalgisk :-)

    SvarSlett
  5. Akkurat sånn ellefant tallerken hadde jeg!!! Kjempe fin :-)

    SvarSlett
  6. Jeg fant en sånn lillefant-skål på Fretex på lørdag. ultrasøt!

    SvarSlett