Strikkemapper og nytt garn

10/24/2007

I dag kom noe jeg har gleda meg til- begge pakkene på ei gang! Jeg greide ikke la være å bestille en hespe med sokkegarn fra Fleece Artist, Tiger heter garnet- bildet ble litt lyst, men fargene er varmgul, rød, brun, sort og kremhvit-utrolig kult! Dette skal bli lange sokker til meg selv, så jeg kan flashe det flotte garnet over støvlettkanten i høstkulda....Garnet er forresten bestilt hos Strikk Innom.

My new yarn arrived today- Tiger from Fleece Artist. It´s sockyarn, with red, yellow, brown, black and creme white blended together. I´m going to make knee stockings for myself ot wear under my boots this winter. The yarn is from Strikk Innom.





Ellers bestilte jeg strikkemapper-en liten og en stor- hos Felisi for leeeeenge siden,- jeg var bare utrolig treg med å få sendt stoffet til henne. I dag kom de, og jeg er strålende fornøyd! Utenpå er det et sølvgrått brokadestoff, og inni et rosa blomsterstoff. Egentlig er kanskje de stoffene litt "mye" sammen, men jeg ville så gjerne bruke begge deler, og syns resultatet ble upåklagelig. Tusen takk, Felisi! Trykk på overskriften, så kommer du til bloggen og butikken hennes.
Strikketøymappene har eget "avlukke" til garnet, med en malje i så man garnnøstet holdes på plass inni.

I ordered some totes for my knitting from Felisi some time ago, but I never got to send her the fabrics- or, eventually I did- so they´ve finally arrived, and I love them! My Paradoxical Mittens-in-progress now lives in the big one, and I haven´t decided what knitting I´m going to put in the small tote.

Under ser dere mappene, med og uten innhold/ Here they are- with and without contents:




2 kommentarer:

  1. http://strikkestua.blogdrive.com10/24/2007

    Kult garn!!! Og jeg vil også ha strikketøymapper1 men har yst til å lage sjøl. har jo så goooood tid :-) Klem Vigdis

    SvarSlett
  2. Sier bare YUMMI... herlig garn og flotte strikketøysmapper. Jeg synes stoffene du hadde valgt var kjempefine sammen. :) Blir spennende med pakke, nå er jeg veldig nysgjerrig nå... :) Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett