Bursdag og Norodilla

11/22/2007

Denne finfine mobiltelefonen fikk jeg av samboeren min til bursdagen. Måtte bare skryte litt av den, den er fra Nokias Amour Collection, og akkurat den jeg hadde tenkt på å kjøpe selv, men ikke hadde råd til...er kjempefornøyd =)





Har strikka en del i det siste, og akkurat nå holder jeg på med dette:

* Skjerf i Noro Silk Garden (julepresang)/ Scarf
* Skjerf i Sulka fra Mirasol med uglemønster /Scarf
* Cherryskjerfet fra Amimono/Isager/Scarf
* Opalsokker til samboeren/Socks
* Kjolen i vamsegarn (har kommet til midjen, og skal dele fronten og baksiden nå, og det er jo litt tiltak å få begynt med...)/Dress for myself

Skal legge ut bilder av dette etterhvert som det ferdigstilles, og kanskje noen underveis-bilder av kjolen.

Ellers planlegges flere Noroskjerf, det ligger utrolig mange flotte ute på nettet som inspirerer. For dere som ikke er informert, er Noro et japansk garn i ulike varianter og materialer, men det spesielle er de utrolig flott fargene. Se bare her:

(tilfeldig utvalgte bilder fra Flickr)







Ive stolen these photos from Flickr-I just love alle the beautiful things people have made from Noro!
Need I say more??

2 kommentarer:

  1. Så flotte farger! Likte veldig godt skjerfet du har strikket.

    SvarSlett
  2. Det er ikke jeg som har strikka det, bare utvalgte bilder jeg har lånt fra Flickr...men har strikka et stripeskjerf i Noro, dog litt annerledes enn disse (brukte to nøster av samme farge, avstemt og fint ble det)-bilder kommer seinere =) disse er bare sånn til inspirasjon og eksempel på hva man kan lage av fine ting av Norogarnet.

    SvarSlett