FO!

11/11/2007

Enda en FO (Fo=Ferdig Objekt) er ferdig! De gule knestrømpene mine strikket jeg ferdig på fredag, og jeg har brukt en del ulike garntyper på foten for å gjøre dem litt mer spennende. Tigergarnet skuffet meg nemlig litt hva mønster angikk, så jeg følte for å sprite sokkene opp litt. Jeg har brukt Vikinggarn (Frøya), Lana Grossa Mellenweit Bosco, litt fra Lorna´s laces og hovedfargen som er Tiger fra Fleece Artist. Jeg er veldig fornøyd med dem- de er gode og varme og gikk overraskende raskt å strikke..

Another FO! I finished these kneehighs on Friday, and I´ve used Tiger from Fleece Artist, together with different sockyarns.





1 kommentar:

  1. Jøsses og hjelpes, her har det skjedd masse sida sist eg var innom. Utrolig så produktiv du har vore i det siste da :) Og så masse godt du har laga! Ha en fortsatt fin kveld *klem*

    SvarSlett