Juleblogg og hemmelig venn HB

11/30/2007

Nå er det desember, og dermed måtte bloggen bli rød! Venter spent på "Et år i farger"-tipper rød blir desemberfargen også.
I forgårs fikk jeg julegave fra min hemmelige venn på Hobbyboden, og jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med å åpne pakka...her er alt det flotte jeg fikk:



Troika, sjokoladekaffe, Regia Journal mønsterhefte med sokkeoppskrifter, tre nøster Fagstrikk fra Rauma og et kjempekoselig, hjemmelagd kort. Nå må jeg bare snoke rundt litt og gjette på hvem det kan være som har sendt meg denne flotte pakka. Tusen, tusen takk =)

Garnet er allerede brukt (to av nøstene, nesten) til et par dame/jentesokker i enkel glattstrikk. Bilde kommer etterhvert, de skal bare vaskes først.

Helga skal brukes på skolearbeid, vi har muntlig "føreksamen" med gruppearbeid, og det er på mandag. Deretter er det ei uke med lesing, og siste muntlige eksamen! Jeg er SÅ klar for juleferie...
Samboeren og jeg skal også en tur på kino i morra kveld, "1408" eller noe sånt, en grøsser som visstnok skulle få blodet til å fryse til is et par ganger, ifølge Dagbladet. Huff. Godt jeg har ei hånd å skvise når det blir for skummelt...

På pinnene er det flere sokker, har nettopp begynt på Razorshells, mønsteret finnes her.
Jeg bruker garnet vi fikk i Sokkegarnklubben hos Strikk Innom forrige gang, det har jeg brukt mange ganger...blir liksom aldri fornøyd. Denne gangen syns jeg både mønsteret og garnet kommer til sin rett, det er nemlig et litt rotete garn, sånn fargemessig, men nydelig å strikke med. Blir nok atter en julegave, dette.

God helg til dere som titter innom =)

My blog have mysteriously turned Christmas-red this month =)
I received a great gift from my Secret pal at Hobbyboden, and I am knitting socks and more socks with yarn from my sockyarnclub. This time we got some Claudias Handpainted. I do not really like the colors very much, but I know someone who does, so the socks will be a perfect gift.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar