Nam..yummy

11/09/2007



Disse utrolig søte(og sikkert utrolig kvalmende) marshmallowene fant jeg her
Tror de er beregnet på barneselskap, men jeg har en viss anelse om at ymse kusiner av meg kunne tenkt seg denne versjonen til grillinga i sommer, eller hva Anne Marit og Kristin? Kan tenke meg at de hadde vært kjempegode dyppa i mørk, smelta sjokolade og deretter rullet i hakkede nøtter, for eksempel..


God helg!

I found these sweet marshmallowthingies here. I think they were ment for children, but I can see myself eating some of these with dark chocolate and almonds, f.ex...

4 kommentarer:

  1. Det så godt ut!

    Riktig god helg.

    SvarSlett
  2. anne marit11/10/2007

    ha, ha, ha!! Det har du helt rett i ;) Så utrolig godt ut! Passer perfekt etter en deilig grill-middag i hagen til sommeren!! gleder meg allerede :D

    SvarSlett
  3. Da lager vi sånne! Eller vi kan lage i jula, og dyppe i kakao. Skikkelig søtt og kvalmende =)

    SvarSlett
  4. Namnam, så kvalmende godt ut, hehe... Og gratulerer med ferieplaner, det er alltid deilig å ha noe å se frem til særlig i disse mørke eksamenstidene. God søndag! :)

    SvarSlett