Ønskeliste/ Wishlist

11/05/2007

Frem til 10.desember er det lesing og atter lesing som står på menyen hos meg- jeg har tre eksamener og et gruppefremlegg mellom 22.november og 10.desember...når siste eksamen er vel overstått planlegger jeg å skjemme bort meg selv med en eksamenspresang eller ti, og her er noen av alternativene:

My exams is coming up, and between the 22.of november and the 10th of december, I´m in hell. Examhell, that is. But hey, it´s only three weeks, and when it´s over I´m going to treat myself with some of these goodies here: (I´ve already ordered the books, and I´m planning on ordering the Cherrypattern and some nice alpaca the minute after I leave the examroom)



Dette skjerfet har jeg veldig lyst til å strikke...det heter "Cherry" og oppskriften fins hos Isagerstrik/Amimono. Ser for meg en variant i tynn alpakka...
This beautiful scarf, Cherry from Helga Isager (danish designer) is going to warm my neck this winter.


Denne boka har jeg lenge hatt lyst til å lese, så etter eksamen en gang skal jeg ta en titt på Amazon etter den.


Denne boka er også på ønskelista.
I´ve ordered this book...


Disse pinnene har jeg så lyst til å prøve, er litt lei av bambus og syns at ibenholtpinnene blir vel harde av og til. Dessuten er de så fine å se på!
I want to try these needles, I´m a bit tired of bamboo, and my ebonyneedles are a little hard, so I think these will match my Cherryknitting perfectly!


Nok et pinnealternativ. Another pair of needles I´d love to buy...

5 kommentarer:

  1. Amazoon?
    Du må handle bøker her:
    http://www.capris.no/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=fitted+knits&title=fitted+knits&fromproduct=False

    Der koster feks Fitted knits 135 kroner bare.

    Lykke masse til med lesingen.

    SvarSlett
  2. Voivoi! Da er begge bøkene bestilt- til under 300 kr tilsammen. Takk for tipset, Virtuella =)

    SvarSlett
  3. Jeg liker ikke slike innlegg. Ønskelisten min blir bare lengre av slikt... :) Sokkene var kjempekule!

    SvarSlett
  4. Anne Marit11/05/2007

    Det er godt det ssnart er jul! Det er bare å sende en enda lenger ønskeliste på gmail! ;) FINE sokker! Og jeg har enda ikke skjønt hvordan man strikker hel...men sokker blir det allikevel...(jeg ønsker meg en oppskrift på hel... he he ;))

    SvarSlett
  5. Siden vi jo skal på tur isammen,så måtte jeg jo innom å hilse på *nikke* Nå ble jeg jo så fristet her,noe jeg blir rimelig fort da..Guri så gøy de pinnene så ut også..Likte ufo-innlegget over her,litt gjenkjennelig på en måte*fnise* Tjohei fra meg :)

    SvarSlett