Eksamen er over!My exams are finally over!

12/17/2007

Endelig er eksamen over! Jeg har gleda meg veldig til å ha litt fri (selv om det ikke er blitt noe særlig fri, jeg har jobbet på galleriet nesten hele uka) og forberede julepresanger. Jeg var tidlig ute i år, og kjøpte gaver via ei venninnes arbeidsplass, og der fikk jeg greie priser-veldig kjekt for studentlommeboka. Nesten alle julegavene var på plass i oktober, men de kom ikke før denne uka hjem til meg. Noen få gaver til kjæresten og meg ble det også, dem kan dere se på bildene under:

My exams are finally over, and I´ve been looking forward to having a few days off (I haven´t had any sofar, because I´ve been working at the gallery all week) and wrapping up my christmas presents. I was lucky to get almost all of my presents bought from my friends workplace, and I got some great bargains which suited my student economy very well. Anyway, I just had to get some gifts for my boyfriend and myself, and here they are:







I dag har jeg fri og har vaska klær og pakka alle julegavene, og det blir en utfordring å få med seg alt på toget. Jeg skal direkte på strikkekafé når jeg kommer til Kristiansand, så jeg må nok låse inn bagasjen på stasjonen.
Ønsker alle som er innom en flott julefeiring!

Today is my day off, and I´ve been doing laundry and wrapping all the gifts, and I will have some trouble bringing all of them on the train for Kristiansand. I´m going to my local knitting café immediately after I´ve arrived in Kristiansand, so I´ll have to lock up my bags somewhere...Well, happy holidays to those of you who find their way to my blog =)

1 kommentar:

  1. Gratulerer med overståtte eksamenar - ingenting er bedre enn å legge vekk bøkene etter eit travelt semester. Håper du får litt ro i førjulsstria, også.

    SvarSlett