Nytt år-ny blogg/New year-new blog

12/29/2007

Siden 2007 straks er over, tenkte jeg at det nye året skulle begynne med blanke ark-og da måtte bloggen friskes opp litt også. Jeg var lei av den, og syns den var rotete og uoversiktlig. Nu derimot; er alt så meget bedre! Bakgrunnsbildet har jeg tatt selv, i Blomsbukta på Galgebergtangen i Kristiansand- dette er favorittstedet mitt over alle, og her er jeg hele sommeren og så lenge det går an utover høsten.
Jeg knota mye med å få til å legge inn bilde som bakgrunn, men her fins en fantastisk tutorial for alt som har med Blogger å gjøre.

We´re soon enterint 2008, and I felt like refreshing my blog and clean up a little. I even managed to put a photo of my all-time favorite spot in my hometown, and that´s Blomma Bay. This is the place where I come to recreate all summer and as long as the weather is good enough- in the fall as well. I found an excellent tutorial on how to use a photo as background, as well as loads of ohter great tips for bloggers using blogspot here. Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg!! Takk skal du ha jeg trenger også å freshe opp bloggen min og dette var et fantastisk verktøy!!!
    Gleder meg til nye strikkestunder sammen med deg neste år!!

    SvarSlett
  2. Så flott den nye bloggen blei! Å,Blomma,Blomma!Vi satser på en strålende sommer med mange Blommaturer i 08!
    Ps .Har innviet de fine vottene.
    Klem fra Mammaen

    SvarSlett
  3. Godt jobba, - fin blogg, ja!
    Godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny blogg :)
    Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår.
    ~Ronille~

    SvarSlett