Fremgang på kjolen/Progress on my dress

1/27/2008



Så langt har jeg altså kommet-etter at disse bildene ble tatt er jeg nesten ferdig med arm nr 2, nå mangler bare sammenstrikking og hals. Halsen vil jeg ha stor og vid, ikke for trang- tror det blir fint. Fargen kommer ikke til sin rett-det er utrolig hvor vanskelig det er å få fine bilder av helsvarte plagg. Men pytt- den er iallefall svart.

Progress on my UFO-dress that´s been hibernating since august...After these photo were taken, I´ve knit both sleeves (well, I miss app. two inches on the 2nd sleeve) and all that´s left is to knit the pieces together, and to make the cowl, which I want big and cosy and not too tight. The photos are bad however, the dress is black- but its really difficult to photograph solid black items.

6 kommentarer:

  1. Så kjempesøt! Jeg er imponert, nok en gang....:-) Du må ta bilde av hvordan den blir på når du får den ferdig!

    SvarSlett
  2. Anonym1/28/2008

    Ååå så spennende det skal bli å få sjå kjolen ferdig. Manamana, du du dududu, manamana dudududu..
    Ronille

    SvarSlett
  3. Den var jo kjempefin! Gleder meg til å sjå han ferdig.

    SvarSlett
  4. Tuuuusen takk for den flotte gaven jeg fikk! :) Kjempegøy med overraskelsespakke i posten. Kjolen din ser veldig fin ut, blir gøy å se ferdigbilde. Nå har jeg meldt med på Gardemoentreffet som dagsbesøkende. Synes det er litt vanskelig å planlegge så langt frem i tid, men dagsbesøk er iallefall overkommelig. Det blir gøy å treffes der. :) Klem fra Hege

    SvarSlett
  5. Denne kjolen kommer til å bli kjempefin,du er flink du.

    SvarSlett
  6. irenesol1/31/2008

    Den kjolen så fin ut!!! Gleder meg til å se den ferdig PÅ deg. Forbrytelsen er strikket i Sandnes alpakka på pinner nr 4. Takk for koselig kommentar forresten.

    SvarSlett