Garnstudios vårkolleksjon/ The spring collection from Garnstudio/Drops Design

1/04/2008

Garnstudio.com har lagt ut vårkolleksjonen, og her er de tingene jeg kan tenke meg å strikke....boleroen i Fabel må nok få et annet garn-helst noe ensfarget, men ellers syns jeg det var mye fint. I mars skal vi til Gran Canaria, og da hadde det kanskje vært gøy med en bikini i retrostil? Ser fro meg mørk brun som bunnfarge og oransje/mørk lilla i stripene kanskje..vi får se. Oppskriftene er ikke kommet ut ennå, men jeg satser på de kommer snart =)

The patterns from Garnstudio.com haven´t been published yet, but the photos are-so here are the models I´d like to make this spring...I think I might replace the Fabel yarn with something less patterned, and I´ll make the bikini more retro-looking, perhaps in a cocoa brown colour, with orange and violet or burgundy stripes...





2 kommentarer:

  1. Åh, så fin den toppen øverst var - eg trur eg må fornye lyst-å-lage-lista mi.

    SvarSlett
  2. Cute! I like your color ideas for the bikini. Now I want to make the first one, and the hat :)

    SvarSlett