Min første selvstrikkede jakke!My first knitted jacket!

1/16/2008






Endelig har jeg overvunnet genserskrekken og strikket meg en jakke. Oppskriften er modifisert en del, fant den hos Garnstudio, og den er egentlig skrevet for Eskimo, men jeg har brukt Iglo fra Europris. Bildene er før blokking; jakka har fått lange ermer og jevnere kanter nå-mangler bare knapper, de har jeg tenkt å kjøpe på Etsy.

This is my first knitted jacket! The photos are pre-blocking, I´ll put up more photos later when I find some nice buttons at Etsy for it =)

8 kommentarer:

  1. anne marit1/16/2008

    så flink kusine jeg har!! veldig fin jakke :D Lenge til du og gubben kommer hjem en tur? Da skulle vi ha fått til en aldri så liten skalldyrkveld med masse goood vin!!! i 2.etg... det er så fint der ;) klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny jakke, den ble kjempefin! :)

    SvarSlett
  3. Anne Marit: Takk takk =) vi kommer til helga, men har planer både fredag og lørdag. Gjerne skalldyrkveld seinere i år!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ny jakke. Den var knalltöff. Ha en god dag, med hilsen fra asterix.

    SvarSlett
  5. hei hei "kallenavnsøster";) måtte inn og kikka når eg såg linken din på ein annan blogg:) så fine jakke du har lagt, må jo vera kjempeanvendelig!!

    SvarSlett
  6. Kronborg1/22/2008

    Hei igjen, og takk for kommentarer! Beklager at æ har glemt å svare. Ja, liker jo alt som er søtt og rosa, så Hello Kitty er midt i blinken. :) Ha en finfin uke! :)

    SvarSlett
  7. Anonym1/23/2008

    Wow, jakka vart kjempe lekker :) Ha en fortsatt fin kveld.
    Ronille

    SvarSlett
  8. Utrolig stilig jakke! Du har tydeligvis ikke noe å frykte i genserstrikkeverdenen!=D

    SvarSlett