Litt nytt

2/01/2008




Knappene til jakka mi kom endelig- syns de passa perfekt! Jeg vasket jakka for å få bort sauelukta, og dessverre tovet den seg litt-men ikke mer enn at jeg fikk strukket den litt etter et bad med Herbal Essences =) Den kunne vært LITT større, men det går akkurat. Satser på at den strekker seg litt i bruk.

Noro Silver Thaw har jeg gledet meg til å strikke av lenge,- det er mykt og godt, men fargen skuffet meg. Mye mer grumsete i virkeligheten enn bildet tilsa. Jeg begynte på Fetching pulsvarmere fra Knitty , men fellingen ble ikke så fin-dermed ble resultatet et par varme lodder til meg selv. Har enda en slump igjen, men tror ikke det er nok til et pannebånd en gang-det får inngå i noe stripete seinere.

The buttons for my little jacket arrived today-I bought them at Creamrose´s Etsy shop . The jacket got slightly felted during washing, but I managed to stretch it to fit. It should have been a little bit bigger, though...

I´ve also tried Noro Silver Thaw- i love the softness of this yarn, but the colourway was dissappointing. In the photo from the seller it looked darker and the colours were brighter and more contrasting. I started knitting the Fetching gloves from Knitty, and then made a heel and suddenly they were nice and soft socks for myself.

2 kommentarer:

  1. Oh - these buttons are really cute!
    x
    Andrea

    SvarSlett
  2. De knappene var skikkelig artige.

    SvarSlett