Nytt år, ny blogg /New year, new blog

2/20/2008


Denne gangen har jeg ingen egne bilder å vise-men bloggen er blitt ny, ren og fin.
Jeg strikker på genseren min i Kauni EQ og silke/merino-den blir kjempefin, men det går ganske seint med pinne 3...ellers strikker jeg på det stripete skjerfet mitt, også det i Kauni, stripete votter- det blir mye striper for tida, og et par Mary Janes slippers som nå toves litt fordi de ble for store...

I kveld er det Strikk Innom, og det gleder jeg meg til. Skole og jobb tar det meste av tida mi, så det skal bli deilig med en strikkekveld. I helgen reiser jeg hjem til Kristiansand for å høre lillebror og samboer (blant andre) spille konsert, og så har lillebror bursdag-så vi skal ut og spise lørdag. Farfar er bedre, men fremdeles på sykehuset-så en tur opp til han blir det også. Og når helgen er over, er det nesten bare ei uke igjen til vi reiser til Gran Canaria! Det skal bli herlig å slappe av og sole seg en hel uke- pensumbøkene skal få hvile seg hjemme, men strikkepinner og bomullsgarn får bli med- jeg har strikket med ullgarn på stranda før, og det er ingen direkte fornøyelse...

Ha ei fin uke alle dere som er innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar