Pay it forward!

2/29/2008


Nå har jeg fått min "Pay it forward"-gave, den kom fra Virtuella og det var et par flotte sokker i fine farger, strikket i Fabel. Fikk resten av Fabelgarnet også, så jeg kan strikke meg noen pulsvarmere til =) tusen takk, Virtuella!

Jeg jobber fremdeles med mine gaver, mangler litt på begge, men det kommer.

I´ve received my "Pay it Forward"-gift, and they came from Virtuella, beautiful socks knit in Fabel-and I got the leftover yarn as well, so I can knit some mittens to match. Thank you so much, Virtuella! I´m currently working on my own gifts for two friends, they+ll be finished soon..

3 kommentarer:

  1. Flotte sokker du har fått..
    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  2. Anonym2/29/2008

    Heisann. Innom og titter, og for å ønske deg ei god helg :)
    Ronille

    SvarSlett
  3. Så heldig du er! Sokkene var kjempefine. Moro at du skal skrive masteroppgave om Ravelry. Lykke til!

    SvarSlett