Spinnetrøbbel

3/26/2008

Jeg er godt i gang med spinninga, holder på med andre omgang merino- skal snart tvinne dem sammen, men toppen på håndteina er sprukket! Den skal da ikke det? Vel har jeg mistet den et par ganger, men den skal tåle mer enn et par dagers nybegynneruflaks- og denne ble spesielt anbefalt for nybegynnere...har sendt mail til Spinnvilt, så vi får se hva som skjer...tør ikke bruke den mer før jeg får svar. Men det er noe dritt- jeg som hadde så lyst til å forsøke å tvinne sammen trådene, og nøste opp mitt første egenproduserte garnnøste!

I´ve been spinning a lot the two last days, but my spindle got a small crack in the top- and it´s not supposed to have that? At least not already? Or ever? So I´ve sent an email til the manufacturer and I hope they´ll provide me with a new one soon, because I want to ply my yarn....

...og der- etter noen knappe minutter fikk jeg svar-ny håndtein er på vei i posten. Det kaller jeg knallgod service =)

7 kommentarer:

  1. HA! Det er bare fordi jeg har kastet forbannelse over deg etter at jeg så at du har besudla glimttøflan jeg har strikket... Start du liksom!
    Neida, lo godt jeg :D

    For å være ærlig, så er det ikke moro å prøve noe nytt og så blir utstyret ødelagt. Håper du får en ny håndtein.

    SvarSlett
  2. mimouna3/28/2008

    Ojsann, det var ikke bra! Den burde jo tåle litt, får håpe du får byttet den. Men surt å måte vente når man har så lyst til å gå i gang.

    Håper du finner noe annet kjekt å fylle helgen md da!

    SvarSlett
  3. Anonym3/28/2008

    Innom for å ønske deg ei fin helg.
    Klem fra Ronille
    PS Lykke til med spinninga :)

    SvarSlett
  4. Heisann!
    Og tuuuusen takk for gaven som jeg fikk idag, den var helt nydelig! Passa perfekt også! :)
    Så mye fint det var kommet i bloggen din siden sist. Spinning høres spennende ut, blir moro å se resultatet. Kjempekule ugler og kofta ser fin ut. Snart ferdig nå vel? God helg!
    Klem fra Hege :)

    SvarSlett
  5. Så artig med eige garn. Det blir spennande å sjå kva som kjem utav spinninga di etterkvart.

    Håper du får ei god helg.

    SvarSlett
  6. Så spennende! Gleder meg til å se fortsettelsen på progresjonen. Å lære meg å spinne har stått høyt på ønskelista ei stund nå, og jeg har bestemt meg for gå igang så snart jeg er hjemme igjen fra London.

    SvarSlett
  7. Ser kjempespennende ut..Gleder meg til å se videre utvikling *nikke* Ha en kreativ uke..Marius-en blir fiiin :)

    SvarSlett