Fine Stavanger og litt håndspunnet garnBeautiful Stavanger and my first handspun-again

4/19/2008




Jeg forsøker stadig å gjøre meg kjent i Stavangerområdet, og nå føler jeg at jeg begynner å bli litt klokere enn da jeg flyttet hit for snart ett år siden. Bildene er fra henholdsvis Vålandsskogen (trærne) og hvitveisen fant vi i Godalen for et par uker siden. Det er mange fine plasser å gå tur her, det liker jeg. Nå som jeg begynner å forstå hvor jeg er når vi går tur, er det enda finere =)
Til slutt et bilde av mitt første håndspundne garn før jeg strikket veske av det. Neste forsøk blir forhåpentligvis jevnere og litt tynnere...

Ønsker alle som er innom en god helg!

I´m writing about how I´m getting to know the town I live in- I moved here about a year ago, and I´m finally understanding more about where I am when we´re out walking...Also I posted a picture of my first handspun merino-before it became the little tote I posted pictures of last week.
Have a nice weekend!

1 kommentar:

  1. Så nyyyydle solnedgang! Utrule masse fint du trylla fram ;o)Ha ei hææærle helg!

    SvarSlett