Garnfarging igjen

4/09/2008


Jeg har farget garn igjen- denne gangen 500 gram Smart fra Sandnes, 2.sorteringsgarn. Jeg kjøpte noe Jaquard syrefarge sammen med håndteinen og ulla fra Spinnvilt, og er ganske fornøyd med resultatet. Jeg regnet ikke med å få fargen 100 % jevn over det hele, spesielt ikke siden garnet er 2sortering. Men det ble ganske fint- litt lysere enn forventet. Fargen heter Hot Fuchsia, jeg syns den ble litt neon- men tror det blir en veldig kul Central Park Hoodie. Jeg vil ha lommer på min, vet ikke helt hvordan jeg skal få til det, men det går seg vel til.

3 kommentarer:

  1. Oh - det ble skikkelig farge på garnet ditt. Lykke til med strikkinga! :)

    SvarSlett
  2. Anonym4/11/2008

    Knæsj frage du har fått til. Ønsker deg ei fin helg :)
    Klem fra Ronille

    SvarSlett
  3. Anonym4/16/2008

    Heisann. Tar min ukentlige bloggbesøk runde i dag, for eg skal reise bort i morga. Ønsker deg ei strålandes fin helg :)
    Klem fra Ronille

    SvarSlett