Kauni in the house

4/16/2008



Endelig er Kauni i hus- de fire blå/grønne nøstene er til denne jakka- den skal jeg strikke for mamma. Den blålilla er bunnfargen, og den grønne er mønsterfargen.

Bestilte også et nøste EQ (regnbue) så jeg kunne bli ferdig med Fanakofta mi. Er fremdeles på jakt etter den brune, den heter Kauni 8/2 W-OP, og er 90 % ull og 10% akryl og bortimot umulig å oppspore. Jeg får muligens kjøpt det av en dame på HB, men hvis noen der ute har et nøste eller to å avse, vil jeg gjerne kjøpe det....

Har ikke strikket så veldig mye de siste dagene, i helga var jeg og ei venninne på hyttetur, og jeg strikket litt på Halsstribene og ble nesten ferdig med Mitered Mittens. Hagearbeidm, trening og eksamen opptar mesteparten av tida- men i kveld skal jeg få strikket et par pinner...

3 kommentarer:

  1. oooooo....lekkert!!!!!
    Den jakka....*sukk*
    Kan ikke si mer....blir veldig fint med kaunimønster......

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert garn du har kjöpt deg, da kan du kose deg. Ha en fin dag, med hilsen fra asterix.

    SvarSlett
  3. Flotte farger i kaunigarnet. Må si at jeg er litt misunnelig for det garnet. Håper jeg får kloa i slikt garn en dag. Ha ei fin helg. Niko

    SvarSlett