Fanakofte gone wrong

8/11/2008


Remember this UFO? I decided to finish it during the Ravelympics games 2008, in the WIP wrestling category. It waas all done, I just had to sew the sleeves on it. So far, so good. I started sewing and cutting late yesterday night, and it all went wrong. Very wrong. So I cried a little, and then decided to make something out of the deceased jacket. After all, I had some wuite nice pieces left-although scattered and cut, they would make some pretty neat.....

....babysoaker and wristwarmers! Ha!




Now, off to sewing buttons onto the FLS #2 (no cutting!) and then there are three mittens left to finish..phew!

8 kommentarer:

  1. Åh, så flink du var som så mulighetene etter at du hadde klippet feil. Det ble jo fine ting likevel. Fikk nesten vondt i magen her jeg.....

    SvarSlett
  2. Så morsomme tingene ble. Det er slik utvikling skjer!!

    SvarSlett
  3. Flott løsning! Imponerende at du ser muligheten for å gjøre noe annet ut av det.

    SvarSlett
  4. Imponerende at du laget noe vettugt av restene når det gikk galt! Jeg hadde nok begravet feilen i strikkekuren og irritert meg hver gang jeg så dem igjen...

    SvarSlett
  5. Wow, det ble jo knalltøffe ting ut av det! Har aldri sett en så fin bleiebukse ;-) - og pulsvarmerne ble også utrolig fine! Men jeg forstår godt at det måtte gråtes litt først..

    SvarSlett
  6. Jeg har vært på jakt etter fine pulsvarmere og ikke funnet noen jeg har likt hittil. Disse er de fineste jeg har sett hittil! Men det er kanskje ikke så mye trøst :-)

    SvarSlett
  7. utrolig bra løsning på "problemet"!

    SvarSlett