Multitasking

9/23/2008

Alle gode ting er tre? Iallefall ble tredje forsøket mitt på Cobblestone bra, nå er det bare noen shortrows igjen før den er ferdig. Underveis har den vært fire ganger så stor, feilstrikket og rukket opp to ganger. Men nu! Ser det endelig bra ut. Selv om den ikke akkurat er det mest spennende jeg har strikket, kan jeg godt se for meg at jeg lager en jenteversjon til meg selv en gang, men ikke riktig ennå.

My third attempt to knit the Cobblestone seems to be the best attempt...it fits the receiver perfectly, and I have only the worst part left- the shortrows, but at least it will be finished in good time before Christmas. I will probably knit myself a girlieversion, but not right now....




Jeg klarer aldri helt å la være med å begynne på nye prosjekter før jeg har fullført noen andre, så i skrivende stund får strikkepinnene brynt seg på disse:
I have some other projects on the needles as well....


Koolhaas lue fra b r o o k l y n t w e e d i Sisik fra Dalegarn
Koolhaas hat from b r o o k l y n t w e e d , knitted with Sisik


Candy Twist Cable Socks
, gratismønster på Ravelry, strikkes i Silja
Free pattern in Ravelry, knitted with Silja

Mammas Damask hviler foreløpig, ellers har jeg begynt på en Nøstebarntrøye til meg selv som foreløpig får ligge, den må strikkes på mindre pinner enn først antatt og det er kjedelig å strikke 1r, 1vr i evighet...så. Den hviler. Den heklede versjonen av Bender fra Futurama hviler og, det er en julepresang som jeg har tenkt å ferdigstille ca lille julaften, og så ligger det noen stygge Regiasokker i UFOkurven også. Men det begynner å se bedre ut, ikke SÅ mange UFOer lengre.

Babyteppet i Lerke blir deilig og mykt, og fint i fargene-tror de er midt i blinken for mottakerne, som får en gutt i månedsskiftet oktober/november. Noen Opalsokker med picotkant har jeg også på pinnene, de er bilstrikketøy og flystrikketøy, så de har jeg tenkt å bli ferdige med på Gardermotreffet. Ellers spinner jeg av og til, men ønsker meg en lettere håndtein-ryktet sier at det skal være spinnekurs på treffet, dermed satser jeg på at det kanskje selges litt ulikt utstyr der også.
Krabbeloftsutfordringen blir STOR, men fin i fargene. Jeg er nesten ferdig med denne delen, men har tenkt å strikke resten sånn innimellom de andre prosjektene. Dessuten skal jeg begynne på Shalom og Central Park Hoodie så jeg kan ta dem med til Gardermoen.

Det vil si...at jeg har...ti prosjekter gående, inkludert to UFOer. Alt er som det pleier, med andre ord.

I´m rambling about all my WIP´s and my (2!) UFO´s, as usual there are about ten different projects on my needles. Luckily, some of them are about to be finished, so it´s not that bad. And I WANT to start the Shalom cardigan AND the Central Park Hoodie before Gardermotreffet...


5 kommentarer:

  1. Du er langt fra alene om å ha fler prosjekter på gang samtidig. Jeg liker å si at jeg har prosjekter for enhver anledning; tv-titting, busskjøring og bare strikking.

    SvarSlett
  2. Lekre saker du viser frem. Kanskje litt lurt det, å ha flere prosjekter gående på samme tid, så går en ikke så fort lei av det en holder på med. Skal prøve meg på det, jeg har til nå hatt ett prosjekt med garn, og ett prosjekt med søm gående samtidig, det tåler vel noen til, tror du ikke?
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Sånn lue skal jeg også strikke, en gang....

    SvarSlett
  4. Love the Koolhaas and the Cobblestone. Gorgeous!!!

    SvarSlett
  5. Fint og ha fler prosjekt samtidig. En bunning (strikking) til en hver anledning det er luksus det. Niko

    SvarSlett