Anthropologie-inspired capelet

10/25/2008


Denne lille sjelevarmeren strikket jeg i sommer, den har ligget pent pakket inn hjemme hos mamma i Kristiansand- først på fredag fikk jeg overlevert den til bursdagsbarnet (noe forsinket, men pytt) som gløder for tiden- Oliver kommer i desember, og jeg gleder meg kjempemye til å bli nesten-tante.

Eieren av sjelevarmeren blir dessuten å se i et visst program på TV2 neste lørdag, med min hjemmestrikkede kreasjon på seg! Litt stolt av både henne og sjelevarmeren =)



tI knit this little shrug this summer, and have finally given it to my best friend who needed a small, comforting knit to warm her shoulders while waiting for little Oliver to come out.

3 kommentarer:

  1. Kjempefin!
    Så ut til å passe mottaker veldig bra! Gøy med en liten Oliver :D

    SvarSlett
  2. Stilig antrekk, har en 13-åring her som ELSKER svart kombinert med knallrosa og hodeskaler. Tror det må være den tøffeste mammakjolen jeg har sett, hehe! Capelet'en var jo perfekt til.

    SvarSlett