En dag igjen....

10/02/2008


Bare en dag igjen til vi reiser til Gardermoen! Jeg gleder meg noe enormt. Det skal bli herlig å bare strikke og skravle en hel helg sammen med likesinnede, og vi skal nok få kost oss. Lige nu sitter jeg i kroken min på verandaen, sola skinner innimellom, og jeg har terrassevarmeren på fullt, kaffe i koppen og planer om å lese litt i boken "Globalization, modernity and social change- hotspots of transition" av Dürschmidt og Taylor- lang tittel, men spennende innhold. Skal også få ferdig Opalsokkene mine så jeg kan legge opp til begge ermene til CPH. Shalom henger til tørk etter damping, og skal få nye knapper på i løpet av kvelden.

Ønsker alle som er innom en riktig god helg!

Only one day left before going to knitting meetup at Gardermoen, I´m studying, knitting and sipping coffee in my balcony and this is the view from my chair. Have a nice weekend!

6 kommentarer:

  1. Svarer på din kommentar på min blogg her jeg. Blir kanskje litt forvirrende men....

    Å huff da, katteallergi er forferdelige saker!!! Men du sier at dere skal ha katt "ikke ennå..."? Skal du ta Christian av dage først kanskje? ;-)

    SvarSlett
  2. Og en rikitg god helg til deg og! Jeg og Stian og pus skal på hyttetur til Spangereid i helgen. Dine hjemtrakter - sånn neeesten i alle fall. Det bør bli bra!

    Kos deg på strikketreff!!

    SvarSlett
  3. Ha en fin helg med strikkende og pratsomme flotte damer! Gid jeg var der... men en kan ikke få med seg alt!
    God helg!

    SvarSlett
  4. Strikkepanja10/03/2008

    God helg til deg også! Fin utsikt du har :)

    SvarSlett
  5. Riktig god tur! Cosmosen din er nydelig.

    SvarSlett
  6. Håper det var bra på Gardermoen!

    SvarSlett