Gardermotreffet 2008

10/06/2008

Jeg har tatt så mange bilder at det ble for mye å blogge, derfor har jeg laget en Flickr-mappe dere kan se resten av herligheta i...den finner dere her, trykk på slideshow så får dere alt....bilder av innkjøp og strikkerier kommer i neste innlegg om en stund =)







Tusen takk for en kjempefin helg til alle sammen, jeg har truffet masse flotte mennesker og hatt det veldig fint. Om du skulle være på noen av bildene i Flickr-settet og ønsker å anonymiseres, gi en lyd på PM på boden så skal jeg ordne det.

3 kommentarer:

  1. Kjempekjekt å hilse på deg på Gardermoen!

    Jeg ser du har fått meg med på et av bildene, og det er helt greit. Jeg ville helst ikke at andre skulle legge ut bilder av meg siden jeg er noe av det minst fotogene som finnes og syns som oftest det er ganske kjipt å møte håpløse fotoversjoner av meg selv i andres blogger. Bildet ditt derimot, var bare kjekt å se :-)

    SvarSlett
  2. Artig å se bildene du har tatt. Du har sans for detaljer - stilig. Det var trivelig og bli litt kjent med deg! Ønsker deg god bedring og mange trivelig strikketimer med garnet du har kjøpt :-)

    SvarSlett
  3. Veldig kjekt med bildealbum, - takk for titten!

    SvarSlett