Shetland Triangle m.m

10/29/2008


Disse gryteklutene er strikket i et lingarn jeg fikk i Dexter-swapen på Ravelry, fra Halaisa. Godt å strikke med, og veldig fornøyd med resultatet.
Disse beholder jeg.



Farmor får (blant annet) tykke sokker i Silja/Opal bambus til jul i år, hun er liten og tynn blitt og fryser på beina. Ca str. 38-39.



Nok et Shetland Triangle har flydd av pinnene, dette tok bare tre dager å strikke! Jeg brukte nesten fire nøster Alpaka Fashion fra Scachenmayr Nomotta, og dette skal jeg ha selv- det klør litt, men er kjempemykt og varmt.



Actionbilde- ikke så lett å få til fint når fotografen er på jobb



Litt bedre der. I ettermiddag kommer en gjeng strikkedamer til meg, det skal bakes boller(før de kommer) og vaskes litt, og helst studeres en smule også...ha en fin dag i kulda, alle sammen!

10 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅ du er jammen flittig du, tryller frem sååå herlige ting!!! Eg MÅ seriøst strikket et slikt sjal....har "bare" 22 FBS på samvittigheten så et Shetland bør eg vel klare!! Synd eg ikkje får det til i kveld, men eg skal ha forening selv he he Kos dere og hils til gjengen!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hos deg går det unna! Du har strikket nok et nydelig sjal. Også så deilige sokker du har strikket.
    Ønsker deg en fortsatt god uke.

    SvarSlett
  3. Så flott sjalet vart, og i alpakka til og med. Det må verte godt å ha til vinteren:)

    SvarSlett
  4. Sjalet var kjempe hærlig!!

    SvarSlett
  5. Rålekkert sjal !
    Og fargen var nyyydelig altså.
    Jeg beundrer alle dere som er så råe på hullmønster, jeg er nok altfor utålmodig til det...men gurimalla så fint det er !

    SvarSlett
  6. Så flott sjalet ditt ble, nydelig farge har du valgt også.

    SvarSlett
  7. Så nydelig sjal du har strikket! Masse fint her inne i bloggen din!

    SvarSlett
  8. Heisann. Flott sjal og sokker. Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  9. Nydelig sjal! Og fine grytelapper og sokker. Ingenting varme kalde føtter så godt som hjemmestrikkete ragger!

    SvarSlett