Snadder på Gardermotreffet

10/06/2008

Snidder-snadder-snudder, sa alltid heimkunnskapslærerinnen vår....det er hva jeg tenkte da jeg lusket til meg disse under bussturen til Jessheim, Du Store Alpakka og Maud´s Garn lørdag- samt litt fra Maja og litt fra Si-do:


Online med aloevera 100 g, kjøpt fra Maja


Regia Silk fra Jessheim, 100 g



Opal Uni fra Mauds, 150 g



Opal 4-tråds 100 g, Opal med bambus 100 g pluss tre baby-Opal, alle fra Mauds



Manos del Uruguay fra Si-Do, 100 g



Miski fra Du Store Alpakka, 100 g



Tynn Alpakka fra Du Store Alpakka, 150 g



Manos Silk Blend 100 g fra Si-Do



Opal Cotton 200 g, fra Mauds



Mer Miski fra Du Store Alpakka, 100 g



Cotonani fra Du Store Alpakka, 100 g



Kremen: 100 % silke fra Zen Yarng Garden, ca 1000 yards! Kjøpt av Maja. Skal bli til bursdagssjal til mormor som fyller 90 4.november.

Godt over kiloen ble med meg hjem, ikke så galt i forhold til mange andres innkjøp, tør jeg påstå =P
Veldig fornøyd er jeg iallefall, de aller fleste nøstene er tiltenkt ulike prosjekter.

4 kommentarer:

  1. ooooo... *sikle*

    SvarSlett
  2. Wow så fint garn du har fått tak i - tenker det blir mange fine strikerier av dette utover vinteren :-)

    SvarSlett
  3. hehe, i forhold til....hm....har ikke telt kilo jeg gitt;-) men masse flott du har fått med deg da:-D og kjempeherlig treff!

    SvarSlett
  4. Masse flott garn du fikk kjøpt deg.
    Tusen takk for ei flott helg på Gardermoen.Koselig å treffe deg.

    SvarSlett