11/24/2008

Firkanttøfler (her illustrert med Tone M sine, jeg bruker samme fremgangsmåte)- en ferdig
Felted slippers (example from Tone M's blog), one done

Nok en UFO er "ferdig", i mangetydig forstand. Ferdig strikkede var tøflene, og ferdig monterte så de ikke ut. Så dermed havna de i søpla, tross Malabrigoresteinnhold. Sukk.....Jeg merker at han den Bending Bender sitter langt inne, det spørs om det står til liv i grunnen....men! Jeg har strikka ferdig et erme på en julegave, kun ett igjen og så kan gaven blokkes og pakkes inn. Bilder kommer etter jul, forhåpentligvis med ny eier inni.

Jeg har rydda i garn, klesskap og skuffer i dag- ordnung ble det i alle kriker og kroker, men selvfølgelig dessverre dukket det opp flere UFOer....jeg nevner i fleng:

Oldemorruter i restegarn (mangler en hel haug med lapper, men dette er egentlig et underveis-prosjekt)

Dalek-votter (ferdig med en....)

Julekrans
(tråder festet, perler funnet frem...mangler bare sølvfarget ståltråd, så er jeg der)

Så jeg har nok å gjøre fremover. Dessuten har jeg funnet ut - av forrige innlegg- at jeg definitivt ikke gidder å skrive på engelsk mer. De som eventuelt måtte stikke innom får bruke oversettelsesknappen fra Google, selv om den noenganger produserer merksnodige oversettelser =P

Nå skal jeg straks legge meg, Agnes kaller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar