FO helg

11/29/2008

Jeg ble ferdig med siste ermet på February Lady Sweater i går, den blir en julegave som jeg håper mottakeren vil sette pris på. Er ganske sikker på det, hun har ønsket seg den i en dyp lilla, så nå håper jeg den passer. Ingen bilder ennå, den må tørke først, og så må det- som kjent- være litt dagslys, noe det bare blir mindre og mindre av...

Ellers er julekransen min ferdig, og den ble lekker! Mangler et bredt bånd til å henge den opp i, så bilder kommer når jeg har fått tak i det. Et tips: hvis du vil lage en slik krans, bruk en myk ståltråd når du monterer, så sparer du deg selv (og omgivelsene) for mye tenners gnissel.

Nå har jeg nettopp felt av en ny Knud, og har planer om å strikke noen til...

Jeg hadde store planer om å ferdigstille de fire UFOene mine (se tidligere innlegg), men det har endt opp med at to er frogget og en er blitt transformert fra babygenser til lue...den siste var en heklet versjon av Bender Bedning Rodriguez fra Futurama, men nå da jeg fant frem posen igjen, vet jeg hvorfor det ble en UFO- jeg er tom for det ene garnet som skulle brukes. Da blir det opprekk her og....

Formen er ikke helt på topp, hodet dundrer så en skulle tro jeg hadde vært på fest tre dager til ende, men det har jeg jo ikke- bare stresset litt og sovet litt lite i det siste. Sofaen er min venn i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar