UFO-uker/UFO Weeks

11/23/2008

Jeg har bestemt meg for å få ferdig minst en UFO i uka frem til jul....her er lista:
I've decided to finish at least one UFO each week until Christmas, and this is the list:

Sokker i glattstrikk til Christian-en ferdig
Stockinette socks in Regia for Christian- one sock done

Latte Baby Sweater til en liten babygutt, raglanen gikk galt to ganger.Latte Baby Sweater for a baby boy, messed up the raglan twice.

Bender bending Rodriguez til noen til jul, armer og bein er ferdige...
Bender bending Rodriguez for someone for Christmas, arms and legs done

Firkanttøfler (her illustrert med Tone M sine, jeg bruker samme fremgangsmåte)- en ferdig
Felted slippers (example from Tone M's blog), one done

Disse fire tingene må jeg da klare å ferdigstille.....ellers har jeg litt av hvert på pinnene, nok et
Shetland Triangle i Regia Silk, en vest med mønster herfra, Duckies i grått Viking Sportsragg, butikken er utsolgt så jeg venter på mer.... og så er det Central Park Hoodien, der er jeg nesten ferdig med begge ermer, og så er det mammas Damask.

I WILL finish these four little knits...also I'm knitting on another Shetland Triangle in Regia Silk, some Duckies socks in a gray yarn, Viking Sportsragg, my Central Park Hoodie and Damask for Mom is both going slow, but steady.




1 kommentar:

  1. Fornuftig, fornuftig. Jeg skal ta meg en ufoøkt jeg også. En gang. Etter jul..

    SvarSlett