Hvordan få snø på bloggen din

12/16/2008

Jeg la til et script som sideelement (nederst på siden, så det ikke er så synlig) og kopierte koden jeg fant her.
Syns det ble litt tamt, så jeg la til fire ekstra (like) sideleementer, også disse nederst på siden. Da ble det nok snø!
Det er lurt å prøve seg frem, for mange script på en side kan visstnok føre til krasj, jeg har ikke opplevd det ennå, men det kan jo være lurt å teste først med Forhåndsvisning-knappen før man lagrer.

Fikk et spørsmål om oversetter, og jeg bruker Google Translater; legg til et sideelement på samme måte som du pleier, og kopier koden inni "" (utelat "")

""
så får du en oversetter der du kan velge mellom ulike språk. Hvor god oversettelsen er, er et annet kapittel =P

Nuvel. Ingen ferdigstrikkede ting å vise-det vil si, et par Opalsokker og ei lue har flydd av pinnene innimellom dyp konsentrasjon omkring Damasken, den er jeg snart ferdig med, og så er det bare å sette i gang med ermer. Gruegleder meg, for jeg har bestemt meg for å strikke dem samtidig, men på to rundpinner. Så da blir det som med Fanakofta, tre millioner tråder å feste etterpå, og nøye kalkulering med garnet for å få det så likt om mulig på bolen. Blir spennende. Jakka skal også få en bred ribbekant i stedet for knappestolper, da den er litt trang til mamma, og så tror jeg det kan dempe kofte-inntrykket litt i og med at den strikkes ganske mye lengre enn ei vanlig kofte. Men så kommer spørsmålet; jeg vil ha den litt bredere nederst så den ligger fint over hoftene (det burde jeg tenkt på før), kan jeg strikke short rows før jeg fortsetter oppover, eller vil det bli rart? Råd og tips mottas med takk!

Nå skal jeg til byen og kjøpe vin, noe god te, litt dilldall og selvfølgelig en runde på garnbutikkene =) Det er grått og supertrist vær her, men det gjør ingenting, for seinere i dag skal jeg besøke venninna mi og lille Oliver som er bare seks dager gammel! Hurra! Endelig.

1 kommentar:

  1. Yay! I could read your blog today! Huzzah! Will you keep the translator there always, please? Congratulations to your friend on her new little boy. I have almost finished the BSJ...only the seams to complete and add buttons. I do not think I will find any more time for knitting until after Christmas. There is just too much to do in the next week. I need to make gifts for teachers ("Trail Mix"...I will send you the recipe!), bake cookies, and wrap presents! I will be happy for New Year's to come so I can sit down again.

    SvarSlett